FAQ

  • TOIMITUSKULUT?
    Toimitus tilauksen arvosta riippumatta aina 0 €. Toimituksesta peritään kulu ainoastaan pikatoimituksen ja postiennakon yhteydessä: - pikatoimitus: 34,00 € - postiennakko: 17,00 € Et maksa lähetyskuluja silloinkaan, kun tilauksesi toimitetaan useina erinä. Pikalähetyksen ja toimituksen yhteydessä suoritettavan maksun lisäkulut maksat vain kerran ensimmäisen lähetyksen yhteydessä.
  • KUINKA KAUAN TOIMITUS KESTÄÄ?
    Tavallisen lähetyksen toimitusaika on n. 3-4 työpäivää. Pikalähetys: kun tilaat Online-Boutiquessa arkipäivänä klo 12 mennessä ja valitset pikalähetyksen, lähetys yritetään toimittaa ensimmäistä kertaa 1. työpäivänä tilauksen jälkeen (voimassa Helsingin ja osittain lähiseudun osalta) tai 2.-4. työpäivänä tilauksen jälkeen (kaikki muut alueet). Klo 12 jälkeen tehdyt pikatilaukset toimitetaan ensimmäistä kertaa vasta 2. työpäivänä tilauksen jälkeen (Helsinki) tai 3.-5. työpäivänä tilauksen jälkeen (muut alueet).
  • KUINKA SUURI ON VÄHIMMÄISTILAUKSEN ARVO?
    Vähimmäistilauksen arvo on 19,95 €.
  • TILAUKSESI EFACTORYOUTLETISSÄ
    eFactoryOutletissä tarjoamme edellisten mallistojen tuotteita alennettuun hintaan. Voi tilata Online Boutiquen sekä eFactoryOutletin tuotteita yhdessä tilauksessa tai valita vain eFactoryOutletin tuotteita. Ota huomioon, että eFactoryOutletin tuotteilla on pidempi toimitusaika Lieferzeit (7-14 päivää) kuin Online Boutiquen tuotteilla. Tästä syystä Factory Outletin tuotteita ei voi lähettää pikalähetyksenä. Kun tilaat Online Boutiquen ja eFactory Outletin tuotteita yhdessä tilauksessa, toimitetaan Online Boutiquen tuotteet ensin. Factory Outletin tulevat toisessa paketissa. Siitä ei synny sinulle lisäkuluja.
  • TOIMITATTEKO MYÖS ULKOMAILLE?
    Verkkosivuilla www.wolfordshop.fi tilatut tuotteet voidaan toimittaa vastaanottajille Suomessa. Muiden maiden asiakkailla on mahdollisuus tilata tuotteet oman maansa Wolford Online-Boutiquesta. Kaikki Wolford-Online-Boutiquet löytyvät osoitteesta www.wolford.com.
  • MIHIN MAANI ALUEISIIN EI TOIMITETA?
    Ei poissuljettuja alueita
  • HALUAN PERUUTTAA TILAUKSENI.
    Pyrimme lähettämään tilauksesi niin pian kuin mahdollista. Sen vuoksi voi käydä niin, että lähetystäsi käsitellään jo välittömästi tilauksen tehtyäsi, minkä vuoksi sitä ei voi peruuttaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka voi kertoa sinulle, onko peruutus vielä mahdollista. Muussa tapauksessa voit kieltäytyä ottamasta toimitusta vastaan tai ottaa sen vastaan ja palauttaa sen.
  • MILLOIN TAVARANI TOIMITETAAN?
    Tavallisen toimituksen toimitusaika on n. 3-4 työpäivää. Kun tilaat Online-Boutiquessa arkipäivänä klo 12 mennessä ja valitset pikalähetyksen, lähetys yritetään toimittaa ensimmäistä kertaa 1. työpäivänä tilauksen jälkeen (voimassa Helsingin ja osittain lähiseudun osalta) tai 2.-4. työpäivänä tilauksen jälkeen (kaikki muut alueet). Klo 12 jälkeen tehdyt pikatilaukset toimitetaan ensimmäistä kertaa vasta 2. työpäivänä tilauksen jälkeen (Helsinki) tai 3.-5. työpäivänä tilauksen jälkeen (muut alueet). Kun lähetys lähtee varastosta, saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse. Tässä sähköpostissa on linkki, josta voi seurata lähetystäsi reaaliaikaan.
  • VOIKO ONLINE-BOUTIQUE ANTAA TIETOJA YKSITTÄISTEN TUOTTEIDEN JÄLKITOIMITUKSESTA?
    Valitettavasti Online-Boutique ei voi antaa tietoja yksittäisten tuotteiden jälkitoimituksesta. Pyrimme toimittamaan loppuunmyydyt perustuotteet niin pian kuin mahdollista. Trendituotteiden kohdalla jälkitoimitus ei ole mahdollsista useimmissa tapauksissa, koska ne ovat sesonkituotteita.
  • HINNANMUUTOKSET TEHTYJEN TILAUSTEN JÄLKEEN
    Tilauksen kohdalla pätee tilauksta tehdessä näytetty hinta. Tilatun tuotteen hintaa ei voi muuttaa jälkikäteen.
  • PALAUTUKSET: VOINKO PALAUTTAA TUOTTEEN JA KUKA KATTAA KUSTANNUKSET?
    Voit palauttaa UPS:n kautta Wolford-Online-Boutiquessa ostamasi tuotteen 30 päivän sisällä ilman lisäkuluja. Jos olet jo maksanut tuotteen, summa palautetaan sinulle, sikäli kuin sinun ei tarvitse suorittaa rahamääräistä korvausta tavaran käytöstä. Lue tästä, miten voit palauttaa tavaran: Ota huomioon, että voimme ottaa vastaan vain sellaiset tuotteet, jotka on ostettu Wolford Online-Boutiquesta. Kaupasta (vähittäiskaupasta) ostamasi tuotteet voi palauttaa myös vain sinne. Liitä palautukseesi täytetty palautuskuitti (lähetysluettelo) mainiten palautuksen syyn. Wolford maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut. Käytä siihen oheisena olevaa palautustarraa. Palautuksen noutamisen kotoasi voi sopia puhelimitse numerosta 09 2311 3406 paikallispuhelun hintaan tai internetissä osoitteessa unter www.ups.com. Voit antaa osoitetietosi ja toivomasi hakuajan kohdassa "lähetys" ja "hakutilaus". Palautusosoite: Wolford AG c/o Hermes Fulfilment GmbH Bannwarthstrasse 5 22179 Hamburg Deutschland
  • MIHIN LÄHETÄN VALITUKSET TUOTEVIOISTA?
    Jos Online-Boutiquesta ostetusta tavarasta täytyy huolellisista laatutarkastuksista huolimatta tehdä reklamaatio, toimi kuten tuotepalautusten kanssa ohjeisesttu yllä. Käytä mukana toimitettua palautustarraa ja antaen palaussyyksi "valitus". Ota huomioon, että organisatorista syistä vain Wolford Online-Boutiquesta ostetuista tuotteista voi tehdä valituksen. Tee valitus tuotteesta aina sinne, mistä olet ostanut sen. Näin asian voi käsitellä nopeasti ja vaivatta. Paljon kiitoksia.
  • MITEN MINUSTA VOI TULLA WOLFORDIN ASIAKAS?
    Sinusta voi tulla Wolfordin asiakas rekisteröitymällä ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Näin saat asiakasnumeron.
  • REKISTERÖITYMINEN EI ONNISTU VERKKOMYYMÄLÄSSÄ.
    Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ostoskorissa niille varattuihin kenttiin. Paina sen jälkeen "rekisteröidy". Kohdasta "uuden salasanan määritys" voit tarvittaessa hakea muistutuksen salasanasta. Tietojesi turvaamiseksi siihen tarvitaan sähköpostiosoite, jota käytit tilisi luonnissa. Uusi salasanasi, jonka voit myöhemmin muuttaa, lähetetään tähän meille tuttuun sähköpostiosoitteeseen. Koska vain sinulla tai valtuuttamallasi henkilöllä on pääsy sähköpostitiliisi, salasanaa ei välitetä asiattomille kolmansille.
  • NIMENI/OSOITTEENI/SÄHKÖPOSTIOSOITTEENI ON MUUTTUNUT.
    Voit muuttaa nimen, osoitteen ja sähköpostiosoitteen yksinkertaisesti ja nopeasti "My Wolford" -alueella kohdassa "minun osoitteeni".
  • VOINKO NÄHDÄ TILITIETONI INTERNETISSÄ?
    Et voi nähdä tilitietojasi internetissä. Jos sinulla on kysyttävää, voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen.
  • MAKSU LASKUA VASTAAN
    Wolford tarjoaa Klarnan lasku vaihtoehdon. Maksu laskua vastaan on riskitöntä ostosten tekoa. Maksuaika on 14 päivää tavaran saapumisesta lukien. Näin sinulla on mahdollisuus tarkastaa tilattu tavara perusteellisesti ja vakuuttua tuotteittemme laadusta. Jos lähetät osan toimituksesta takaisin, voit vähentää summan laskusta. Klarna tarkistaa luottokelpoisuuden tilauksen yhteydessä. Kaikkia henkilökohtaisia tietoja käsitellään erittäin luottamuksellisesti noudattaen tarkasti kaikkia tietosuojasta annettuja lainmukaisia määräyksiä. Pyydämme ymmärrystäsi siihen, että Wolford pidättää ensimmäisen ja seuraavien tilausten yhteydessä luottokelpoisuuden tarkistuksesta riippuen oikeuden olla tarjoamatta maksua laskua vastaan. Maksun myöhästyessä meillä on oikeus laskuttaa viivästyskulut.
  • LUOTTOKORTTIMAKSUT
    Hyväksymme seuraavat kortit: Euro/Mastercard, Visa ja American Express. Maksu laskutetaan luottokorttitililtäsi vasta sitten, kun olemme lähettäneet tilaamasi tuotteet. Luottokortin tarkistusnumero: Jotta internetissä tehdyistä transaktioista voi tehdä vieläkin turvallisempia luottokorttimaksujen yhteydessä on annettava luottokortin tarkistusnumero (CVC2- tai CVV2-numero). Tätä numeroa ei ole tallennettu luottokortin magneettiviivaan eikä sitä tulosteta maksutositteisiin. Sen vuoksi tätä luottokortin tarkistusnumeroa pyydettäessä voi varmistaa, että luottokortti on asiakkaan käsissä eikä kukaan asiaankuulumaton voi antaa väärinkäytettyjä numeroita tilauksen yhteydessä. Visa ja EuroCard/MasterCard-korteissa kyseessä on kolmilukuinen numero, joka on painettu oikealle ylös allekirjoituskenttään, siellä mahdollisesti toistetun luottokortin numeron viereen. American Expressin korteissa tarksitusnumero on etupuolella, painettu ylös korttinumeron oikealle puolelle, ja se koostuu neljästä luvusta. Luottokorttitietojesi takaamiseksi kaikki tietosi lähetetään koodattuina SSL-palvelimen kautta, minkä vuoksi asiattomat eivät pääse käsiksi niihin. Kaikkien luottokorttimaksujen yhteydessä pätee seuraava yleinen sääntö: asiattoman henkilön käyttäessä luottokorttiasi väärin voit tehdä valituksen luottokorttiyritykseesi. Summa korvataan sinulle väärinkäytön yhteydessä. Lue lisää aiheesta kohdassa tietoturva, lainmukaiset yksityiskohdat.
  • MITÄ TIEDOILLENI TAPAHTUU?
    Tietojesi turvallisuus on Wolfordille kaikkein tärkeintä! Voit käydä Wolford Online-Boutiquessa jättämättä jälkeesi henkilökohtaisia tietoja. Jos päätät: - tehdä tilauksen - tilata uutiskirjeemme - rekisteröityä asiakkaaksi tarvitsemme tietosi, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisimman palvelun. Kaikki henkilökohtaiset tietosi siirretään koodattuina käyttäen "Secure Socket Layer" (SSL) -linjaa. Ulkopuoliset eivät voi nähdä koodattuja tilausta, nimeä, osoitetta, luottokorttia tai pankkiyhteyttä.
  • MISSÄ JA MITEN VOIN TILATA WOLFORDIN TUOTELUETTELOITA?
    Koska Wolford ei ole perinteinen postimyyntiyritys, tuoteluetteloa ei ole. Online-Boutique tarjoaa suoraan laajat tuotekuvaukset ja -tiedot.
  • MITÄ OVAT EVÄSTEET JA MIHIN NIITÄ KÄYTETÄÄN?
    Evästeet ovat pieniä tietueita, jotka verkkosivut tallentavat kovalevyllesi, jotta sinut voi tunnistaa seuraavan käyntisi yhteydessä. Se on tyypillinen sovellus käyttäjän palvelun ja mukavuuden parantamiseksi. Selaimesi turva-asetuksista voi lopettaa evästeiden tallennuksen tai estää sen. Jotta voit tehdä tilauksen Wolford Online-Boutiquessa, selaimesi turva-asetusten täytyy sallia niin kutsuttujen evästeiden tallennuksen tietokoneeseesi.