FAQ
Mistä tiedän, milloin tilaukseni on lähetetty?
Saat sähköposti-ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty, sekä seurantanumeron.
Voinko tarkistaa tilaukseni tilan?
Heti kun tilauksesi lähtee logistiikkaosastoltamme, saat sähköpostin, jossa on lisätietoa toimituspäivästä. Sähköpostissa on linkki, jonka avulla pystyt määrittämään lähetyksesi tarkan kuljetustilanteen verkossa.
Jos teet useita tilauksia, pitääkö minun maksaa toimituskulut jokaisesta tilauksesta?
If you choose the "standard delivery" option the delivery is free above 50 €. Furthermore, once an order has been completed in the online shop it cannot be combined with another order.
Mihin toimitatte tavaraa?
Toimitamme minne tahansa siinä maassa, jossa kulloinenkin verkkokauppa toimii. Valitettavasti emme pysty toimittamaan paketteja kansainvälisesti. Etsi täältä verkkokauppa, joka toimii siinä maassa, johon haluaisit pakettisi toimitettavan, jotta vältät sekaannukset.