Tilaaminen & Maksaminen

We currently offer the following payment methods in our Online-Shop www.wolfordshop.fi: Creditcard and PayPal.

  • Creditcard (VISA, MasterCard, American Express, Diners)
  • PayPal

Betalen

 

 

Frequently Asked Questions

  • LUOTTOKORTTIMAKSUT
    Hyväksymme seuraavat kortit: Euro/Mastercard, Visa ja American Express. Maksu laskutetaan luottokorttitililtäsi vasta sitten, kun olemme lähettäneet tilaamasi tuotteet. Luottokortin tarkistusnumero: Jotta internetissä tehdyistä transaktioista voi tehdä vieläkin turvallisempia luottokorttimaksujen yhteydessä on annettava luottokortin tarkistusnumero (CVC2- tai CVV2-numero). Tätä numeroa ei ole tallennettu luottokortin magneettiviivaan eikä sitä tulosteta maksutositteisiin. Sen vuoksi tätä luottokortin tarkistusnumeroa pyydettäessä voi varmistaa, että luottokortti on asiakkaan käsissä eikä kukaan asiaankuulumaton voi antaa väärinkäytettyjä numeroita tilauksen yhteydessä. Visa ja EuroCard/MasterCard-korteissa kyseessä on kolmilukuinen numero, joka on painettu oikealle ylös allekirjoituskenttään, siellä mahdollisesti toistetun luottokortin numeron viereen. American Expressin korteissa tarksitusnumero on etupuolella, painettu ylös korttinumeron oikealle puolelle, ja se koostuu neljästä luvusta. Luottokorttitietojesi takaamiseksi kaikki tietosi lähetetään koodattuina SSL-palvelimen kautta, minkä vuoksi asiattomat eivät pääse käsiksi niihin. Kaikkien luottokorttimaksujen yhteydessä pätee seuraava yleinen sääntö: asiattoman henkilön käyttäessä luottokorttiasi väärin voit tehdä valituksen luottokorttiyritykseesi. Summa korvataan sinulle väärinkäytön yhteydessä. Lue lisää aiheesta kohdassa tietoturva, lainmukaiset yksityiskohdat.
  • HOW DOES PAYPAL WORK?
    PayPal is a payment provider that allows you to pay online quickly and easily. As soon as you have a PayPal account, you only need to provide your e-mail address and password when ordering. After sending your order, you will be redirected to PayPal and release the order value.
  • KUINKA SUURI ON VÄHIMMÄISTILAUKSEN ARVO?
    Ei
  • IT IS POSSIBLE TO CHANGE OR CANCEL MY ORDER? IF SO, HOW?
    Due to the automatic processing of your order a subsequent change or cancellation is not possible. However, you can refuse to accept the package or return the package free of charge in order to receive a full refund.
  • CAN THE ONLINE SHOP PROVIDE DETAILS ON THE RE-DELIVERY OF INDIVIDUAL ITEMS?
    You can contact us via WhatsApp to learn about the avaibility of individual items.
  • CAN I PLACE MY ORDER ON THE PHONE?
    In the mobile version of the Wolford online shop you can conveniently order products using your mobile devices. You can also contact us via phone and we place an order for you. Please remember, that you need a customer account with us for this purpose.